PAPAN KENYATAAN


.....

Kasih Tok



Hacooooommmmmmmmm!sungguh berhabuk blog ini..kenapa?karena tiada sorg pn yg update..bknnya xdak update..mcm2 perisitiwa yg terjadi di sekeliling kita cucu2 Haji Talib dan Hajah Rokhiyah..tp mungkin masing2 sibuk dengan urusan masing2..maklumla la ni semua cucu2 dh bekerjaya|Alhamdulillah...masing2 jgk sibuk buat persiapan nak kawen!|Alhamdulillah...

Baru2 ni, anak aku Indah Nur Dahlia ada gangguan sket..p berubat sana sini, terbukti memang rumah aku kat atas kedai gas tu bermasalah..banyak gangguan, dh xberenti2 jugak aku ikhtiar bawak Indah blk kg jumpk tok, wa, chaq dan maknjang..biaq dia kenai tok2 dia n nek dia..aku tgk, tok ni..sungguh kaseh kt anak cucu cicit dia..xperlu berlakon utk tnjuk kasih sayang..even tasha pun perasan, tok ni seorg yg penuh ilmu di dada..setiap kata2 tok penuh dgn isi..bkn sembang kosong, aku kagum dan bangga penuh kesyukuran ada tok cmni..seorg yang menjadikan Al-Quran sbg bacaan seharian..setiap kata2 tok hr tu disulami dgn ayat2 Al-Quran..doa2 byk yang tok nk bg kt anak cucu, "tp cucu2 ni dok qalit, xmau nk salin/hafal"...tu yg tok beletiaq kt aku hr tu..hehehe..
dahla, aku pn xtau nk tulis apa sbnrny saja nk menceriakan blog ni yg dh lama sunyi

Tentang Blog

Salam semua. Blog ini diwujudkan sebagai tanda kasih kita sebagai Warga Ikatan Kasih Keluarga Haji Talib.
Blog ini juga merupakan medium perhubungan sesama kita bagi berkongsi cerita serta maklumat terkini yang berlaku di Ikatan Kasih.
Sebarang pertelingkahan / hasutan / gejala negatif adalah sama sekali DILARANG di sini.

- Admin -

Electronic Quran

Happy Birthday!

Salam Sini


ShoutMix chat widget