PAPAN KENYATAAN


.....

nasri dan nazrin lagi..


Kami bersyukur padaMu Ya Allah,
Dengan limpah kurniaMu dan kasih sayangMu,
Nasri dan Nazrin telah semakin pulih
dari kesakitan yang dihadapi,
Kami panjatkan kesyukuran padaMu Ya Allah,
dengan pertolonganMu
fizikal dan emosi mereka juga semakin kuat
dalam menghadapi ujianMu..
Semoga mereka setabah Nabi Ayub a.s
dalam menghadapi ujianMu,
semoga mereka sentiasa berada
dalam kasih sayang dan lindunganMu.
Amin.. Ya Robbal 'Alamin...

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani... semalam.. aku (cucu26),fifie dan anie mewakili penulis blog hj talib membuat lawatan tak rasmi menjenguk nasri dan nazrin... Alhamdulillah... dua2 sihat.. dan mampu berceloteh panjang... Semoga mereka berdua sembuh dengan cepat... Muka dua2 putih melepak... tak payah p buat facial dah..
Diharap doa2 untuk mereka diteruskan sehingga kedua dua sembuh sepenuhnya....


Happy birthday Abg TaM



Nasri dan Nazrin

Allah Maha Berkuasa ke atas hambaNya..


28hb feb 2009 (hospital seberang jaya)



14 mac 2009 (Batu Feringgi,Penang)

shahet & ji'ah


kepada yg tak dapat balik pada hari bersejarah shahet dan ji'ah, ni ada sekeping gambar untuk anda.. nak tgk gambar lagi?? sila lawati http://www.nazriahmad.com/, disana ada gambar shahet dan ji'ah lebih seksi lagi... hahaha... tah niah, tah niah... possing macam ni dah lama shahet idamkan, akhirnya berjaya jugak...

Pak Njang Man


Paknjang dah balik rumah dan ambil keputusan nak pencen.Rehat dirumah sebab Paknjang takleh jalan sendiri nak bergerakpun kena pimpin.Apa2pun harap kembali sihat seperti sediakala.Amin.

Tentang Blog

Salam semua. Blog ini diwujudkan sebagai tanda kasih kita sebagai Warga Ikatan Kasih Keluarga Haji Talib.
Blog ini juga merupakan medium perhubungan sesama kita bagi berkongsi cerita serta maklumat terkini yang berlaku di Ikatan Kasih.
Sebarang pertelingkahan / hasutan / gejala negatif adalah sama sekali DILARANG di sini.

- Admin -

Electronic Quran

Happy Birthday!

Salam Sini


ShoutMix chat widget