PAPAN KENYATAAN


.....

Al-Fatihah Buat Paklang Musa

Pagi td aku btoi2 dikejutkn dgn satu berita yg bg aku amat menyentap hati..

" Pak Lang musa meninggal "

--terkejut / sedih / rasa nk menangis pn ada bila abg sham bgtau aku td..
pasni xdak lg la org nk panggil aku "AWANG".
Paklang Musa la satu2 ny yg panggil aku dgn panggilan tu, dr aku kecik2 smpai la ke besaq2 ni..
Baru 2 3 hari lepas ja dia lalu dpn kedai ni smbil hon2 n angkat tgn..Br2 ni raya dia habaq kt aku n wife dia nk tukaq TV LCD dia besaq sket..rasa cm baru ja sgt..Tp berita ni mmg satu yg amat mengejutkn sbb yg aku tau dia xpnh saket, sentiasa cergas, ramah..Al fatihah..
Semoga Allah menerima segala taubat dan amalanny..Pada yg masih hidup ni, berigt n beramal lah sbb kita xkan tau bila Allah akan menjemput kita n mcmana Allah akan jemput kita..Sesungguhny yg paling dekat dgn kita bkn lah harta / keluarga / etc tp mautlah yg paling hampir dgn kita ni..

* hari ni stg kul 12 nk tutup kedai awai n blk kg menziarahi jenazah..Jenazah akan dikebumikn petang ni pas anak yg sulung yg dok KL tu smpai..



- N A E -

Powered By Blogger

Tentang Blog

Salam semua. Blog ini diwujudkan sebagai tanda kasih kita sebagai Warga Ikatan Kasih Keluarga Haji Talib.
Blog ini juga merupakan medium perhubungan sesama kita bagi berkongsi cerita serta maklumat terkini yang berlaku di Ikatan Kasih.
Sebarang pertelingkahan / hasutan / gejala negatif adalah sama sekali DILARANG di sini.

- Admin -

Electronic Quran

Happy Birthday!

Salam Sini


ShoutMix chat widget