PAPAN KENYATAAN


.....

Family Portraiture

Dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang..

Hr ni, rs cm agak bosan..Just browsing my so-damn-full-of-hardisk-of images-captured by my camera..hahaha..punya la byk gmbr2 yg dh ditangkap oleh kamera aku ni..Smpai nk meletup hardisk sbb byk sgt gmbr.Malas btoi nk backup dlm DVD.Terjumpak la gmbr2 lama family kita time bergambar ramai2 bulan 12 tahun lepas.Time ni aku baru ja beli kamera aku.Xsampai 2 minggu.Apa setting pn aku xtau.Pastu plak depa suruh amik gmbr, hah mampuih dh aku kata.Aku bkn study abes lg cmana nk guna manual kamera ni..Utk tidak menghampakn permintaan family, aku belasaaaaaaaaahhhh ja..Hasilny cmni la, aku xpuas hati lgsg!!!


ni la keluarga besaq kita, la ni pada tarikh ni berapa ramai lg yg dh bertmbah..hehe


ni plak angkatan2 pak2 menakan n mak2 menakan kita yg tersayang


ni plak keluarga wa lah--syahet unta gila ada dlm ni la..elok la dgn adek dia yg mereng tu


ni plak keluarga pakngah--dlm ni ada nae yg ensem..wawawaakaka

ni plak keluarga maklang


ni plak keluarga paknjang--ada sabki yg agak xwaras..hehe


ni plak keluarga pakteh--pakteh renyih sungguh


ni plak keluarga chaq--ni la keluarga yg plg byk org gila--start dr yazid smpai bwh ( yg laki la )


ni plak keluarga pakndak--pakndak kelihatan cuba mengcover perutny hehe


ni plak keluarga pakcet--time ni yg tgai ikwan gelong n dek am kesayangn ikwan ja


ni plak keluarga pak in yg rilekkkk


ni plak keluarga maksu bersama adek ni si mat rempit yg berjaya diperantauan

ni plak keluarga maksu lagi--maksu panggil ikwan n dek am mai bergmbq skali lg


dan last skali, ni plak keluarga chu..
xtau btoi ka dak susunan ni..kalau salah tlg inform gua yaaa

* bila kira2 blk, aku berabeh byk oo utk belajaq guna kamera..beribu jgk la..p sana p sini, belajaq kt org nu belajaq kt org ni..Alhamdulillah belajaq bnda elok, gunakn utk yg elok..niat lillahitaala insyaallah jd la satu ibadat n berkatla usaha kita ni xkira apa yg kita buat..insyaallah..

Powered By Blogger

Tentang Blog

Salam semua. Blog ini diwujudkan sebagai tanda kasih kita sebagai Warga Ikatan Kasih Keluarga Haji Talib.
Blog ini juga merupakan medium perhubungan sesama kita bagi berkongsi cerita serta maklumat terkini yang berlaku di Ikatan Kasih.
Sebarang pertelingkahan / hasutan / gejala negatif adalah sama sekali DILARANG di sini.

- Admin -

Electronic Quran

Happy Birthday!

Salam Sini


ShoutMix chat widget