PAPAN KENYATAAN


.....

Aina Shazana

Kenyit mata sekali!

Apa ni pakteh dok tgkp gmbq aku plak, silau mata aih

Huaaaa mengantukkknya..

Layan lelap sat..

Apa ni, makteh kacau plak dgn cuba menjadikn aku sbg bahan praktikalny..

Hehe, wife nae cuba berlatih cmana nk susukan n pegang baby kecik


Here we go..nmpkny agak kekok, tp ok la ni..


Bila dh ok, br leh tersenyum...td masa mula2 pegang baby ni, muka xleh nk senyum..herot abeh!


Kaki kecil itu, someday akan mula menjejakkan kaki hingga ke hujung dunia..

Nyum nyum!


Usha apa?penaboh mau

Hr tu pas blk dr training ESQ 2nd day, aku n wife troih blk kg utk ziarah kak aku yg br pas bersalin..wife aku ckp, nk try berlatih cara2 pegang baby dgn betoi..Aku xigt la bila tarikh lahir budak kecik ni, sat nk igt blk..xbest la kalau boh gmbq ja tp xboh tarikh dia..haaaa igt dh..17 November 2008, lahirlah Aina Shazana ni..kt Hospital Kepala Batas ( Bkn Hospital Bertam naaa wahai Natasha Mikyal )..

* NAE YANG AMAT HENSEM, BKN DIA KATA, TP ANGELINA JOLIE YG SMS DIA HR TU KATA DIA HENSEM YG AMAT
* Petikan asal dr blog NAE ENSEM YG AMAT

Powered By Blogger

Tentang Blog

Salam semua. Blog ini diwujudkan sebagai tanda kasih kita sebagai Warga Ikatan Kasih Keluarga Haji Talib.
Blog ini juga merupakan medium perhubungan sesama kita bagi berkongsi cerita serta maklumat terkini yang berlaku di Ikatan Kasih.
Sebarang pertelingkahan / hasutan / gejala negatif adalah sama sekali DILARANG di sini.

- Admin -

Electronic Quran

Happy Birthday!

Salam Sini


ShoutMix chat widget