PAPAN KENYATAAN


.....

Aliff Farhan

Aliff Farhan..nama yg tidak asing lg...Hari ni aku tertarik utk create satu entry pasai anak Linda dan Sham ni..Dr dulu smpai la ni, kami berkongsi komputer yg sama..aku bt qeja aku, dia plak dgn game, game, game, game dan game serta satu lg minat yg sgt buat aku tertarik ttg kreativiti Aliff ni..kt cni aku nk share sket minat dia dgn semua..Actually byk lg, tp since hr tu dh format pc ni byk yg dh hilang..aku pnh bgtau Sham dan Linda suh simpan smua yg dia dh buat, tp dipandang sepi..bg aku zaman la ni serba bertknologi, apa salahny bakat anak2 time kecik ni kita simpan/dokumenkn..blh buat kenangan bila anak dh besaq..

p/s : utk pengetahuan semua, semua yg dilukis dgn software Paint ni menggunakan daya imaginasi semata2..tiada gmbr reference semasa melukis. Imagination Works!




Bertajuk "butterflay VS mandeath"

Bertajuk "gitar aliff "

Bertajuk "laluan kejam"

Bertajuk "mata merah"

Bertajuk "raksaksa agak pelik sikit"

Bertajuk "rasaksa yang tengah risau"

Bertajuk "rumah bengkok-bengkok aliff"

Bertajuk "selangor"

Bertajuk "pistol"

Bertajuk "cerita...."

Bertajuk "bulan dan bintang pecah"

Bertajuk "bendera bendera negara"

Bertajuk "roket"

Bertajuk "power mini spider-man z to xchanged"

Bertajuk "kaler-kaler"

Bertajuk "Cerita magnet"

Bertajuk "bukitku yang tinggi"

Bertajuk "bukit terbalik"

Bertajuk "@ yhoo.com.my"















Ni la artis berkenaan, Aliff Farhan....wawakakaka gmbq2 tahun 2006 kot..hehehe

p/s : tajuk2 ni semua dia yg tulis sdiri as file name.Aku just copy direct dr nama file.Segala kesalahan ejaan dibawah tanggungan artis berkenaan yaaa


NAZRI AHMAD

1 salams:

Am April 18, 2009 at 2:12 PM  

semua nie aliff buat?sgt mengkagumkan...kreatif sgt..

Powered By Blogger

Tentang Blog

Salam semua. Blog ini diwujudkan sebagai tanda kasih kita sebagai Warga Ikatan Kasih Keluarga Haji Talib.
Blog ini juga merupakan medium perhubungan sesama kita bagi berkongsi cerita serta maklumat terkini yang berlaku di Ikatan Kasih.
Sebarang pertelingkahan / hasutan / gejala negatif adalah sama sekali DILARANG di sini.

- Admin -

Electronic Quran

Happy Birthday!

Salam Sini


ShoutMix chat widget