PAPAN KENYATAAN


.....

BE ALERT

IPOH: “Sebelum ini, ibu jarang memasak waktu pagi tetapi entah mengapa semalam (kelmarin) sebelum ke salun, ibu sempat menyediakan nasi serta empat jenis lauk yang biasanya untuk hidangan tengah hari.

“Malah, ibu juga membawa makanan itu ke salun untuk dijamu kepada pekerjanya. Saya tidak sangka itu adalah petanda akhir ibu akan meninggalkan kami untuk selama-lamanya,” kata Aizat Adreen Jafri, 17, anak sulung kepada pemilik salun, Wah Yah Mat Zin, 42, yang mati dikelar dan ditikam dalam satu kejadian samun di rumahnya di Taman Pinji Seni Jalan Sultan Azlan Shah, di sini, petang kelmarin.

Aizat berkata, sebelum kejadian, dia bersama ibunya berada di salun yang terletak di pusat beli-belah Greentown Mall namun, kira-kira jam 1 tengah hari, ibunya memberitahu mahu pulang ke rumah kerana telefon bimbitnya tertinggal sejurus menghantar adik, Nur Safura, 13, ke Sekolah Menengah Kebangsaan Perempuan Methodist.

Kalau nk sambung baca KLIK JA SINI

----Aku btoi2 mengucap panjang baca kisah ni..Even la ni byk btoi bahaya ada di mana2..yg malaun xguna ni nk rompak, rompak ja la...yg p bunuh depa tu apa pasai..sian, semoga Allah melindungi kita semua dr mala petaka dan bala bencana..Ya Allah ya tuhanku, ampunilah dosa2 aku, isteriku, ibu bapaku, seluruh ahli keluargaku, para pendidikku, rakan2 ku, serta seluruh Muslimin dan Muslimat sekalian, terimalah segala taubat dan amalan kami, tunjukkan kami jalan yang lurus, kuatkan iman kami, jauhkan kami dari malapetakan dan bala bencana, jauhkan juga kami dari sifat buruk dan sifat jahat manusia, jauhkan kami dr segala godaan syaitan yg direjam, lindungilah kami semua Ya Allah...sesunnguhny hanya padaMu kami berserah...Amin Ya Rabbal Alamin..

Ni doa aku setiap kali solat 5 waktu, so pada semua kita keluarga Hj Talib, banyak2 berjaga dan berdoa di mana2..dlm rumah pn la ni xselamat..semoga kita sntiasa dilindungi Allah SWT..

Aku la sapa lg

Powered By Blogger

Tentang Blog

Salam semua. Blog ini diwujudkan sebagai tanda kasih kita sebagai Warga Ikatan Kasih Keluarga Haji Talib.
Blog ini juga merupakan medium perhubungan sesama kita bagi berkongsi cerita serta maklumat terkini yang berlaku di Ikatan Kasih.
Sebarang pertelingkahan / hasutan / gejala negatif adalah sama sekali DILARANG di sini.

- Admin -

Electronic Quran

Happy Birthday!

Salam Sini


ShoutMix chat widget