PAPAN KENYATAAN


.....

kedai baru aku ( yazid )




salam.. aku br buka satu kiosk kat tesco mutiara damansara, ni la gambar kiosk aku yg belum di hias .. segala banner dan menu2 bergambar akn siap dlm minggu dpn.. aku terpaksa buka dlm keadaan daif sebab tesco paksa aku buka jg 4 hd hr tu wlupun preparation aku x dan nak buat.. kebetulan anak aku lahir time aku tgh kalut buat preparation untuk kedai ni, jd aku jalankan jg kedai ni wlupun kurang sempurma.. bila kedai aku dah lawa nanti aku hantaq gambar baru, doakan kejayaan aku.. salam.


* From Admin : Ni pun sama kes dengan entry anak hang...entry berulang-ulang. Aku perbetoi naaa...

Powered By Blogger

Tentang Blog

Salam semua. Blog ini diwujudkan sebagai tanda kasih kita sebagai Warga Ikatan Kasih Keluarga Haji Talib.
Blog ini juga merupakan medium perhubungan sesama kita bagi berkongsi cerita serta maklumat terkini yang berlaku di Ikatan Kasih.
Sebarang pertelingkahan / hasutan / gejala negatif adalah sama sekali DILARANG di sini.

- Admin -

Electronic Quran

Happy Birthday!

Salam Sini


ShoutMix chat widget