PAPAN KENYATAAN


.....

Pecah Sunyi

Sekadar pemecah kesunyian di blog ini..
Arakian ada dikisahkan sewaktu mengambil gambar perkahwinan Suzanna Yasni Dato' Azizan.
Sewaktu aku melangkah ke rumah banglo tiga tingkat yang cantik itu, wajah pertama yang ku lihat seakan kenal..

Ku mendekatkan diri sehampir mungkin..kelihatan sekumpulan lelaki tua
usia pertengahan sedang sibuk marhaban..namun yang seorang itu betul2 membuatkan hatiku berdetik..seolah2 aku kenal..

Ku beranikan lagi mendekati serapat yang mungkin..takut2 itu harus ada.

Ku pusing ke atas..ku kilas ke kiri..xlepas ke kiri, ku acu ke kanan plak..abis mantera persilatan semua dikeluarkan..

Ahhh kenapa kamu berbisik2 memalingkan muka pula..ini tidak bagus..

Ku jauhkan diri buat sementara waktu..mengatur langkah dan menyusun semula pernafasan. Harus bijak mengatur langkah dan strategi..tringat pesanan tuan guru silambam dalam majalah gila-gila keluaran 3 April 1992

Hiyyahhhh...tuan guru Mae Lid pakndak kita rupanya..hebatkan, dimana2 pasti ada salah sorg warga Keluarga Haji Talib..maaf hari ni aku agak tak torah..mengalami sindrom tak torah hampir 3 hari 4 malam..



Tak cukup dengan itu..ada pulak lagi sorang..jenng2
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
.
.

Sapa lagi? Datuk Haji Wa Lah kita laaa..hebat pak2 menakan kita ni..kawan dengan Dato'-dato' ja...

| Sekadar pemecah kesunyian di blog ni.Bukan ada yang penting pun, makin lama makin lemau ja dok tengok blog ni..
| Kalau ada orang meluat tengok aku update, sila lah update..kot2 la cemuih dengan asyik2 aku ja update..

- aku bukan admin -

2 salams:

Unknown June 14, 2014 at 9:08 PM  

Assalam. Encik ke fotografer yg amk pic wedding kawan saya suzanna yasni kat penang???

Nazri Ahmad June 15, 2014 at 2:18 PM  

Ya saya tu. Tp dah lama :)

Powered By Blogger

Tentang Blog

Salam semua. Blog ini diwujudkan sebagai tanda kasih kita sebagai Warga Ikatan Kasih Keluarga Haji Talib.
Blog ini juga merupakan medium perhubungan sesama kita bagi berkongsi cerita serta maklumat terkini yang berlaku di Ikatan Kasih.
Sebarang pertelingkahan / hasutan / gejala negatif adalah sama sekali DILARANG di sini.

- Admin -

Electronic Quran

Happy Birthday!

Salam Sini


ShoutMix chat widget