PAPAN KENYATAAN


.....

Waridah kawen!

Waridah dah selesai kenduri kawen oi!kut kawen sapa yg xbayaq lg oi hehehehe...
( aku salah sorg yg xbayaq lg )

Aku pun nak mintak maaf sebab aku tak sama2 tolong menolong dalam kenduri ni sebab la ni kebetulan tarikh kenduri adik beradik, aku terpaksa shoot di tempat lain.

Aku try sedaya upaya untuk tidak ambil job wedding pada tarikh kenduri adik beradik kita, tp nak buat cmana..selalunya client aku dah booking lamaaaaa sebelum kita tetapkan tarikh utk kenduri di Lahar Minyak

Sapa2 yang rasa bengang / marah kat aku, silakan..aku tak dapat nak halang..nak buat cmana, keja2 shoot wedding ni la periuk nasik aku

Tapi tolong la jangan pendam rasa, nak balas dendam " nti kenduri adik2 hang kawen, hg pulun la kalut sorg2 "..

Insyaallah, kalau aku dah kaya nanti dan aku blh gajikan 3 4 orang photographer bawah aku bolehla aku sama2 pakat jd mentara balik.. ( kalau wedding adik beradik sama tarikh dgn client's date )
Kalau xdak job time knduri adik beradik, xdak masalah rasanya..aku mmg ada di kampung









amik sikit dulu naa..nak tgk lebih2, sila tekan WARIDAH dengan penuh lemah gemalai

ada lagi gambar kt member aku. nti lepas dia dah bg, br aku boh sini

Powered By Blogger

Tentang Blog

Salam semua. Blog ini diwujudkan sebagai tanda kasih kita sebagai Warga Ikatan Kasih Keluarga Haji Talib.
Blog ini juga merupakan medium perhubungan sesama kita bagi berkongsi cerita serta maklumat terkini yang berlaku di Ikatan Kasih.
Sebarang pertelingkahan / hasutan / gejala negatif adalah sama sekali DILARANG di sini.

- Admin -

Electronic Quran

Happy Birthday!

Salam Sini


ShoutMix chat widget